Факультет мiжнародної економiки i менеджменту

Німецька мова (І-ІІ курси, для освітніх програм факультету міжнародної економіки і менеджменту)

РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА) МОВА» (І-ІІ курси, освітня програма "Міжнародна економіка")

РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА) МОВА» (І-ІІ курси, освітня програма "Міжнародний бізнес")

РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА) МОВА» (І-ІІ курси, освітня програма "Міжнародні економічні відносини")

РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА) МОВА» (І-ІІ курси, освітня програма "Міжнародні фінансові відносини")

 

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ навчальної дисципліни «ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА) МОВА» (І-ІІ курси освітніх програм "Міжнародна економіка", "Міжнародні фінансові відносини" та "Міжнародні економічні відносини" ф-ту МЕіМ)

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ навчальної дисципліни «ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА) МОВА» (І-ІІ курси, для освітньої програми "Міжнародний бізнес" ф-ту МЕіМ)

 

 

АНОТАЦІЯ
обов’язкової навчальної дисципліни
«НІМЕЦЬКА МОВА»
(І-ІІ курси,
для
освітніх програм факультету міжнародгої економіки та менеджменту)

 

I. Мета опанування навчальної дисципліни.

Її взаємозв’язок з іншими навчальними дисциплінами відповідних освітніх програм

 

Мета: формування німецькомовної (професійно орієнтованої) комунікативної компетенції студентів на рівні В2 з орієнтиром на подальше вивчення ділової німецької мови протягом V– VIII семестрів і забезпечення таким чином конкурентних переваг на сучасному (глобальному) ринку праці.

Опрацювання програмних тем здійснюється з опорою на знання та навички, які студенти отримують при вивченні інших дисциплін, це, зокрема, соціологія, політологія, мікроекономіка, макроекономіка, філософія.

 

II. Програмні результати навчання та компетентності, яких набуде здобувач вищої освіти
після опанування навчальної дисципліни

 

1. Знання:

- вільноі фонетично правильно читати суспільно-політичні чи літературні тексти як знайомого, так і незнайомого характеру;

- здійснювати монологічне мовлення: повідомлення, презентації, виступи тощо;

- вести діалогічне спілкування німецькою мовою (в тому числі, дискусії, телефонні розмови) – з висловленням та обґрунтуванням власної думки – щодо загальних суспільно-політичних та економічних тем;

- висвітлювати та коментувати зміст прочитаного чи прослуханого тексту та писати твори (повідомлення) за вказаною нище тематикою;

- правильно оформляти зразки приватної та простої ділової кореспонденції.

2. Уміння: Розуміння особливостей/факторів, зокрема, міжкультурної складової, комунікативної ситуації та відповідний підбір лексико-стилістичних та граматичних засобів.

3. Комунікація: Адекватна комунікативна поведінка засобами німецької мови у ситуаціях щодо повсякденної тематики.

4. Автономність та відповідальність: Усвідомлення власної комунікативної мети та відповідальності за висловлені думки і міркування, можливість самостійного поглиблення німецькомовних знань, вміння працювати в команді та генерувати нові ідеї, гнучкість, здатність до самокритики та оцінки якості роботи.

 

III. Сфера реалізації набутих компетентностей

 

Набуті знання та навички можуть бути використані: а) у приватному спілкуванні з громадянами німецькомовних країн; б) у професійній діяльності – робота в представництвах німецьких, австрійських, швейцарських фірм в Україні, на спільних підприємствах українських фірм з фірмами німецькомовних країн: приватно-ділове спілкування з співробітниками – носіями німецької мови; в) при продовженні навчання у ВНЗ німецькомовних країн.

 

IV. Зміст навчальної дисципліни за темами

 

Протягом вивчення дисципліни опрацьовуються такі головні теми: «Я студент КНЕУ імені Вадима Гетьмана. Мій університет і його міжнародні контакти», «Німеччина після возз’єднання. Німецькі федеральні землі», «Новітня історія України. Україна на шляху до Європи», «Українська молодь, її перспективи і проблеми. Німецька молодь сьогодні», «Засоби масової інформації і їх вплив на розвиток суспільства. Головні ЗМІ в Україні та Німеччині», «Захист навколишнього середовища. Відновлювані види енергії. Партії зелених в Україні та Німеччині», «Правові форми підприємств. Відмінності між Україною і Німеччиною», «Основи маркетингу. Маркетинг як підприємницьке завдання, маркетинг-мікс» та інші.

З опорою на матеріали цієї тематики опрацьовуються такі мовні аспекти: сприйняття мови на слух, правильне читання, монологічне та діалогічне мовлення, написання коротких творів та приватних листів.

 

V. Науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання навчальної дисципліни,
та адреси їх електронної пошти

 

Канд. філол. наук, доц. А.В. Капуш (alla.kapusch@gmail.com), ст. викл. Т.А. Микал (t_a_mykal@ukr.net), ст. викл. Л.В. Прокопчук (lilion@zoho.com),ст. викл. О.М. Сапожникова (helgaluna19@gmail.com), ст. викл. В.А. Кудінов (wolodymyr.kudinov@gmail.com).

 

VI. Рекомендовані інформаційні джерела (основна література)

 

  1. Гавриш О.О. Фахова німецька мова. Економіка підприємства: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 2006.
  2. Гунько Т.І., Юцкевич О.П. Німецька мова для студентів економічних спеціальностей: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 2008.
  3. Ковтун В.С. Німецька мова для студентів-економістів: Інтерактивний практикум. – К.: КНЕУ, 2007. (Німецька мова для економістів. Початковий курс- Ковтун - IEFG201. Вхід у систему Moodle виключно з особистого кабінету на сайті КНЕУ https://kneu.edu.ua )
Остання редакція: 02.11.24