Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингуПерша в Україні кафедра міжнародної торгівлі, яка створена у 2005 році, має статус випускової кафедри за освітньо-професійною програмою магістерського рівня вищої освіти «Міжнародна торгівля і маркетинг» та освітньо-науковою програмою підготовки доктора філософії за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини». Основними завданнями кафедри є формування професійних компетенцій студентів бакалаврського та магістерського рівнів навчання в сфері міжнародної торгівлі та міжнародного маркетингу; проведення наукових досліджень за такими перспективними напрямами як формування торгових політик країн в умовах функціонування глобальної торгової системі СОТ, розвиток форм та методів комерційної дипломатії, модернізація технологій міжнародної маркетингової діяльності; постійне вдосконалення методики, форм та методів викладання дисциплін; виховання у майбутніх фахівців динамізму, креативності, організованості, чесності та патріотизму. Звіт про наукову роботу кафедри за 2021 рік Історія кафедриСтворення кафедри в 2005 році стало своєрідною констатацією внеску факультету в підготовку фахівців з міжнародної торговельно-маркетингової діяльності в умовах інтеграції країни до глобальної торгової системи СОТ, логічним продовженням інституціонального оформлення наукової та навчально-методичної школи професора Д. Г. Лук’яненка з ключовими напрямами міжнародної економічної активності (економіка, менеджмент, фінанси, торгівля), кроком до подальшої структурної оптимізації факультету в процесі вдосконалення магістерської освіти згідно з критеріями Болонського процесу, визнанням накопиченого досвіду та науково-методичного потенціалу колективу в царині міжнародних торговельно-економічних відносин. Результати та здобутки кафедри
Положення про кафедру Дисципліни бакалаврського рівня
Дисципліни магістерського рівня
Дисципліна рівня PhD |