Відкриті гостьові онлайн-лекції кафедри міжнародної торгівлі і маркетингу 12.12.202512 Грудня 2025р.12 грудня на кафедрі міжнародної торгівлі і маркетингу КНЕУ відбувся відкритий освітній захід, що об’єднав державних діячів, академічну спільноту й експертів міжнародного бізнесу. Учасники мали змогу зануритися в актуальні теми, які формують сучасну архітектуру світової економіки. Гостьові онлайн-лекції були присвячені питанням глобальної та національної торговельної політики, актуальним викликам і тенденціям розвитку міжнародної торгівлі, цифрового маркетингу та AdTech в умовах глобальної економічної нестабільності та повномасштабної війни росії проти України. Захід об’єднав студентів, аспірантів, докторантів і викладачів КНЕУ, ставши платформою для фахової дискусії між представниками бізнесу, міжнародних організацій та академічної спільноти. Своїми експертними напрацюваннями поділилися: * Володимир Трокоз, комерційний директор АТ «Рудь», кандидат економічних наук, MBA (Edinburgh Business School), який висвітлив практичні аспекти торговельної діяльності українських компаній в умовах турбулентного зовнішнього середовища; * Тетяна Тананайко, перший секретар Постійного представництва України при Відділенні ООН та інших міжнародних організаціях у Женеві, доктор філософії з міжнародних економічних відносин, випускниця магістерської програми «Міжнародна торгівля і маркетинг» (2018 р.), яка окреслила ключові напрями та пріоритети торговельної політики України; * Юлія Завадська, Data Analyst команди Data Science компанії LoopMe (Велика Британія), кандидат економічних наук, яка зосередила увагу на використанні даних, цифрових технологій та інструментів AdTech у міжнародному маркетингу. Модератором заходу виступила в.о. завідувача кафедри міжнародної торгівлі і маркетингу, доктор економічних наук, професор Ольга Яценко, яка забезпечила логічну єдність доповідей і активну взаємодію з аудиторією. Захід викликав жвавий інтерес та активне обговорення серед учасників, підтвердивши важливість поєднання академічних знань із практичним досвідом для підготовки фахівців у сфері міжнародної торгівлі та маркетингу. |