Статті: 1. Тенденція до економії як складова єдиного процесу розвитку мови.// Вісник Київського державного лінгвістичного університету. Дослідження молодих вчених. Серія “Філологія”. Вип.3. Взаємодія одиниць різних рівнів германських та романських мов./ Відп. ред. О.П.Пророченко. –К.:КДЛУ,1997. -С. 243-247. 2. До визначення ономастичними термінами понять “релігійне свято, що присвячено певному святому” та їх дериватів// Проблеми семантики слова, речення та тексту. Збірник наукових статей. Випуск 3./ Відп. ред. Н.М.Корбозерова. – К.:КДЛУ, 2000. -С. 112-117. 3. До визначення місця терміну ”агіонімний геортонім” в ієрархії ономастичних термінів.// Проблеми семантики слова, речення та тексту. Збірник наукових статей. Випуск 3./ Відп. ред. Н.М.Корбозерова. – К.:КДЛУ, 2000. –С.118-120. 4. Геортонімна частина ономастикону як знаряддя та наслідок соціально-політичних змін у суспільстві.// Проблеми семантики слова, речення та тексту. Збірник наукових статей. Випуск 4./ Відп. ред. Н.М.Корбозерова. – К.: Вид. центр КДЛУ, 2000.// -С. 219-226. 5. Особливості словотвору агіонімних геортонімів та іменникових композитів позначення предметів, подій та ін., що зв’язані з відповідними святами.// Проблеми семантики слова, речення та тексту. Збірник наукових статей. Випуск 9./ Відп. ред. Н.М.Корбозерова. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2003.// -С.142-147. 6. Інтерактивні практикуми як інструмент уподібнення навчальної діяльності процесу «репродукція - рецепція» протягом реальної комунікації.//Роль іноземних мов у соціокультурному становленні особистості: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Ґ. Ґудманяна, О.В. Ковтун. – К.:НАУ, 2018. – 235с.//C.123-130. 7. Effizienzsteigerung von Lehr- und Lernleistungen im Fremdsprachenunterricht Deutsch mithilfe computergestützter interaktiver Praktiken (anhand praktischer Erfahrungen des Autors) // Germanistik in der Ukraine/ Germanistik in der Ukraine. Jahresheft 13'2018. – К.: Verlagszentrum der KNLU, 2018 (2019). –127 c.// Cтор. 110–119. Ел. ресурс: https://drive.google.com/file/d/1UnidqaZy2tr3mmXYtCXGR_rIKaHqUMG1/view 8. Landeskundliches als Beitrag zur Steigerung der Lehr- und Lernleistungen im Fremdsprachenunterricht Deutsch// Germanistik in der Ukraine/ Germanistik in der Ukraine. Jahresheft 14'2019. – К.: Verlagszentrum der KNLU, 2019. –143c.// Cтор. 127–132. Ел. ресурс: https://drive.google.com/file/d/1ehtH99lWzY8oq6xiK5kn1448QZJL3p4j/view або http://germanistika.knlu.edu.ua/article/view/276305 9. Wissenschaftliches Arbeiten und Schreiben nicht rein akademisch, sondern praktisch und lebensnah gesehen // Germanistik in der Ukraine /Германістика в Україні/. Wissenschaftliche Zeitschrift. Jahresheft 17'2022. – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2023. –107c.// Cтор. 16–26. Ел. ресурс: https://doi.org/10.32589/2408-9885.2022.17 Участь у конференціях та відповідні публікації: 1. Проблеми мовленнєвої економії на матеріалі німецьких складних іменників ЛСГ “Свята та звичаї”// Мова та культура. 5-та міжнародна наукова конференція. Інститут міжнародних відносин Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. / Інститут української мови НАН України. Фонд гуманітарного розвитку “Collegium” 25 – 30 червня 1996 року. –Київ: 1996. -С. 117 2. До проблеми сполучуванності на рівні конституєнтів німецьких композитів лексично-семантичної групи “свята та звичаї”// 1-а міжнародна конференція “методичні аспекти навчання науковій мові та мовам для спеціальних цілей”. (Науково-методичні матеріали). / Укладачі: Вєтрова-Шпигун Є.І., Мусієнко А.П.. Тихонова Т.Б. Київський національний Університет ім. Тараса Шевченка. Інститут філології. Київ. 2002 -С. 15-17. 3. Пропозиції щодо самостійної роботи з літературними джерелами для студентів КНЄУ, котрі вивчають німецьку мову.// Методичні та практичні аспекти застосування та розвитку системи контролю знань в університеті: збірник матеріалів науково-методичної конференції 26 січня – 3 лютого 2004 р. /А.М.Колот та інші (ред. колегія)– К.: КНЕУ, 2004. – С. 283- 285. Ел. ресурс: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/13669/283-285.pdf?sequence=1&isAllowed=y 4. Використання комп’ютерних програм з метою підвищення рівня вивчення фахової мови економіки.// Лінгвістичні та методичні проблеми навчання мови як іноземної: Матеріали п’ятої міжнародної науково-практичної конференції (Редколегія: Зернова В.К. та інші) – Полтава, 2004, -С.94-96 5. Про посібник для самостійного читання студентів з німецької мови (у співавторстві з М.М.Гавришем) // Лінгвістичні та методичні проблеми навчання мови як іноземної: Матеріали п’ятої міжнародної науково-практичної конференції (Редколегія: Зернова В.К. та інші) – Полтава, 2004. -С.45-47. 6. Інтерактивні комп’ютерні програми як засіб навчання та контролю при вивченні німецької фахової мови економіки студентами КНЕУ.// Удосконалення змісту та форм організації навчального процесу відповідно до міжнародних стандартів. Збірник матеріалів науково-методичної конференції 2 – 4 лютого 2005 року у двох томах, /А.М.Колот та інші (ред. колегія). том 1. – К.: КНЕУ, 2005// -С. 328-330. Ел. ресурс: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/14706/328-330.pdf?sequence=1&isAllowed=y 7. Практика застосування інтерактивних комп’ютерних програм як засобу навчання та контролю при викладанні німецької фахової мови економіки студентам КНЕУ.// Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти. Збірник матеріалів науково-методичної конференції 31 січня – 2 лютого 2006 року у двох томах, /А.М.Колот та інші (ред. колегія), том 1. ) – К.: КНЕУ, 2006 // -С. 163 - 165. Ел. ресурс: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/14579/163-165.pdf?sequence=1&isAllowed=y 8. Норма як один з критеріїв при дослідженні проявів мовленнєвої економії.// Мовленнєва комунікація в постіндустріальному суспільстві: Друга Міжнародна наукова конференція германістів (17-18 травня 2006 року): Матеріали доповідей та виступів. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет». 2007,// -С.185-190. 9. Структура та зміст інтерактивного практикуму з німецької фахової мови економіки.// Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: шляхи розвитку: Збірник матеріалів науково-методичної конференції 6-8 лютого 2007 року. /А.М.Колот та інші (ред. колегія), Частина друга. К.: КНЕУ 2007, // -С.782-788. Ел. ресурс: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/12735/782-788.pdf?sequence=1&isAllowed=y 10. Контроль знань з фахової німецької мови економіки засобами інтерактивної комп’ютерної програми// Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 5-8 лютого 2008 року. У 2-х томах. /А.М.Колот та інші (ред. колегія), –Т.1. – К.: КНЕУ, 2008,// -С.353-358. Ел. ресурс: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/11692/353-358.pdf?sequence=1&isAllowed=y 11. Anwendung von interaktiver Lernsoftware im Deutschunterricht im Fachbereich Deutsch für Wirtschaftsstundenten // Німецько-українські міжмовні стосунки (міжкультурна комунікація і лінгводидактика): Матеріали доповідей та виступів Третьої Міжнародної наукової конференції германістів (12-13 жовтня 2007 року)/ Відп. редактор Кияк Т.Р. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2009. -91с.// -С.78-83. 12. Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів з німецької мови за допомогою інтерактивних комп’ютерних контрольних модулів// Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку: зб. матеріалів наук.-метод. конф. 2 лютого 2010 р. : у 2 т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»; редкол.: А. М. Колот, С. В. Степаненко, Т. В. Гуть. – К. : КНЕУ, 2010. – Т. 1. – С. 265–268. Ел. ресурс: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/10438/265-268.pdf?sequence=1&isAllowed=y 13. Дидактична інтерпретація результатів проміжного та підсумкового контролю, здійсненого за допомогою інтерактивних комп’ютерних модулів з німецької мови// Наукова складова навчального процесу та інноваційні технології його розвитку : зб. матеріалів наук.-метод. конф. 12 квіт. 2011 р. : у 2 т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»; редкол.: А. М. Колот, С. В. Степаненко, Т. В. Гуть. – К. : КНЕУ, 2011. – Т. 1. – С. 290–293. Ел. ресурс: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/9878/290-293.pdf?sequence=1&isAllowed=y 14. Принципи мовленнєвої економії як фактор організації навчання студентів іноземної (німецької) мови на початковому та просунутому етапах// Від викладання дисциплін – до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвиток педагогічної майстерності : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 31 січ. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот, О. І. Олексюк, Т. В. Гуть]. – К. : КНЕУ, 2013. – С. 239–240. Ел. ресурс: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/7695/239-240.pdf?sequence=1&isAllowed=y 15. Потреби студента дистанційної форми навчання при вивчені іноземної мови та їх задоволення засобами навчального посібника – комп’ютерної навчальної програми «Німецька мова економіки для дистанційного навчання»// Творчий потенціал мовних кафедр в інноваційному розвитку дослідницького університету: Збірник матеріалів міжкафедральної науково-методичної конференції, 18 лютого 2014 р./ — К. : КНЕУ, 2014. — 146 с.- (Препринт/ ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»; № 5) –C. 18-22. Ел. ресурс: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/11024/18-22.pdf?sequence=1&isAllowed=y 16. Забезпечення актуальності навчальних ресурсів інтерактивних комп’ютерних навчальних програм для аудиторного та дистанційного вивчення німецької мови// Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 березня 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – К : КНЕУ, 2015. – С. 555–564. Ел. ресурс: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/8418/555-564.pdf?sequence=1&isAllowed=y 17. Студентоцентроване навчання засобами авторських навчальних інтерактивних практикумів з німецької мови економіки // Студентоцентризм в системі забезпечення якості освіти в економічному університеті [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Всеукр. наук.-метод. конф. за міжнар. участю (Київ, 2-3 березня 2016 р.). - К. : КНЕУ, 2016. - С. 198-199. Ел. ресурс: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/17859/198-199.pdf?sequence=1&isAllowed=y 18. Маркери мовленнєвої економії "надмірність", "достатність" та "недостатність" як орієнтири студентоцентрованого навчання німецькій мові економіки засобами інтерактивних комп'ютерних практикумів // Україна і світ: діалог мов та культур: матеріали міжнародної науково-практичної конференції 30 березня - 1 квітня 2016 р. - Київ: Вид. центр КНЛУ, 2016. - С. 612-614. Ел. ресурс: https://onedrive.live.com/?authkey=%21ABserI0okDEChhE&cid=68696B3E65309B90&id=68696B3E65309B90%2110694&parId=68696B3E65309B90%2110966&o=OneUp 19. Залучення принципів мовленнєвої економії при зіставленні відображення часових відносин німецькою та українською мовами // Україна і світ: діалог мов та культур: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 29 березня – 31 березня 2017 року. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2017.– С. 139-141. Ел. ресурс: https://onedrive.live.com/?authkey=%21ANw9XSvFk5gxR7c&cid=68696B3E65309B90&id=68696B3E65309B90%2113609&parId=68696B3E65309B90%2112311&o=OneUp 20. Erfahrungen aus dem IT-gestuetzten Deutschunterricht: programmatisch-organisatorisches und didaktisches Herangehen // Нові концепції викладання у світлі інноваційних досягнень європейської дидактики вищої школи: Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції 30 – 31 жовтня 2017 р. / Укл. С.М.Іваненко, О.В.Холоденко, К.М.Павицька, О.Г.Смольнікова. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2017. – 515 c. // С.264-268. 21. Навчання німецької мови економіки засобами інтерактивних комп'ютерних практикумів як приклад реалізації впливу інформаційно-комунікативних технологій на трансформації культурного, зокрема освітнього, простору в інформаційному суспільстві. //Вплив високих технологій на розвиток культури в інформаційному суспільстві (філософські читання, присвячені 85-річчю Національного авіаційного університету та 15-річчю Навчально-наукового гуманітарного інституту) [Текст] : зб. наук. пр. (Київ, 27 берез. 2018 р.) / за заг. ред. Л. Г. Дротянко. – Київ : НАУ, 2018. – 92 с.//C.15-17. 22. Інтерпретація засобів відображення часових відносин у німецькій мові як іноземній із залученням принципу мовленнєвої економії. //Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура: VІ Міжнародна науково-практична конференція з актуальних проблем педагогіки і психології професійної освіти, організації іншомовної освіти у закладах вищої освіти, культурології і філології.16-17 листопада 2018 р. ННГІ Національного авіаційного університету. Збірник наукових праць/ за заг. ред. О.В. Ковтун, С.М. Ягодзінського. – К., 2018. – 401 с. // C. 171-185. 23. Комунікативно орієнтоване навчання діалогічної німецької мови як іноземної за допомогою інтерактивних комп’ютерних практикумів автора. //Мови професійної комунікації: лінгвокультурний, когнітивно-дискурсивний, перекладознавчий та методичний аспекти : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 25 квітня 2019 р. –Київ. :КПІ ім. Ігоря Сікорського, вид-во «Політехніка». – 2019р. – 166с //Стор. 140-142 24. Переклад як інструмент формування соціокультурного простору особистості. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (11–12 квітня 2019 р.). — К.: КНЕУ, 2019. — 407 с.// Стор.132-136. Ел. ресурс: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2018/30685/SMK_32.pdf?sequence=1&isAllowed=y 25. Переклад у міжкультурній комунікації як засіб формування соціокультурного простору. //Інтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні тенденції і виклики для вищої школи: матеріали міжнародної науково-практичної конференції7 червня 2019 р./ За заг. ред М.П.Висоцької, І.В. Бонацької, Н.М. Василишиної. – К.: ФМВ, НАУ, 2019. – 345 с.// Стор. 288-295 26. Підготовка поточного, проміжного та підсумкового оцінювання інструментами дистанційного навчання іноземної (німецької) мови // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс] //зб. матеріалів VI міжнар. наук. конф., м. Київ (02–10 квітня 2020 р.). — К.: КНЕУ, 2020. — 351 с. // Стор.174-178. Ел. ресурс: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/33620/smkmosu_20.pdf?sequence=1&isAllowed=y 27. Підготовка студентів-початківців економічних спеціальностей до усного мовлення німецькою мовою засобами авторських інтерактивних практикумів в умовах сучасного дистанційного навчання // Нові концепції викладання у світлі інноваційних досягнень сучасної науки: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 07 листопада 2020 року / Укл. О.О.Яременко-Гасюк, О.В.Холоденко, Т.А.Ляшко – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2020. – 179 c. // С.58-61. 28. Деякі аспекти імплементації результатів контролю в розвиток навичок мовлення німецькою мовою за допомогою комп’ютерних інтерактивних практикумів автора //Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнар. наук. конф., м. Київ (20–21 квітня 2021 р.). — К.: КНЕУ, 2021. — 331 с.// cтор.43 - 51. Ел. ресурс: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/36386/smkmosu_21.pdf?sequence=1&isAllowed=y 29. Moderne Lehrwerke im DAF-Unterricht als Entwicklungsoption für wissenschaftliches Arbeiten und Schreiben//„Наукові дослідження і наукове писемне мовлення в Україні та Німеччині. Wissenschaftliches Arbeiten und Schreiben in der Ukraine und in Deutschland“ //Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції 26-27 листопада 2021 року/ Укл. С.М. Іваненко, А. Ланге, Т.А. Ляшенко, О.В. Холоденко, О.О.,Яременко-Гасюк. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. – 188 с.// Стор. 94-102. Ел. ресурс: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/35550/Materialy_mizhnarodnoi_naukovoi_onlain-konferentsii.pdf?sequence=1&isAllowed=y 30. Викладач іноземних мов як формувач світоглядної та ціннісної орієнтації студентів у сучасному соціокультурному просторі. //Роль іноземних мов у соціокультурному становленні особистості (в умовах війни): V Міжнародний круглий стіл з актуальних питань методики викладання іноземних мов, філології, культурології, педагогіки вищої школи, специфіки становлення іншомовної особистості в умовах війни. 12-13 квітня 2022 р. К-ра іноземної філології Національного авіаційного університету. Збірник наукових праць/ за заг. ред. О.В. Ковтун. – К.: НАУ, 2022. – 150 с. // C. 64-71. 31. Навчання спонтанному письмовому та усному мовленню іноземною (німецькою) мовою в умовах дистанційного навчання. //Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнар. наук. конф., м. Київ (20–21 квітня 2021 р.). — К.: КНЕУ, 2022. — 278 с. // C. 162-167. Ел. ресурс: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/37947/smkmosu_22.pdf?sequence=1&isAllowed=y 32. Psychologisch-pädagogische Aspekte der Bewertung bei Formung der Fremdsprachenkompetenz mittels digitaler interaktiver Lehrwerke im Online-Unterricht // Навчання і викладання у цифровому форматі в контексті наукової доброчесності у багатомовному світі - Digitales Lernen und Lehren im Kontext der wissenschaftlichen Redlichkeit in der Mehrsprachigkeit: матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції 2-3 грудня 2022 року / укл. С. М. Іваненко, К. Компе, О. О. Холоденко, О. О. Яременко-Гасюк.– Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2022. – 172 с. // C. 66 -74, Ел. ресурс.: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38434 33.Приклад комплексного фахового комунікативно-змістовного підходу до дидактизації мовних та мовленнєвих явищ німецької мови засобами інтерактивних практикумів автора з врахуванням психологічних аспектів дистанційного навчання// Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів: зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук. конф., КНЕУ, м. Київ (27 квітня 2023 р.). — К.: КНЕУ, 2023. —271 с.//С.141 - 147. Ел. ресурс: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/40672/smk_2023.pdf?sequence=1&isAllowed=y. Навчально-методичні видання: 1. Verwaltungskunde. Deutsch in der Verwaltung (Державне управління. Німецька мова в державному управлінні) Співавтори Детлеф Фрайхоф та Володимир Ковтун. /К.: Видавництво “КІС”, 2001 р. –С.88 Дистанційні курси 1. Ковтун В. С. Комп’ютерна програма «Німецька мова для економістів. Інтерактивний практикум. Початковий курс». Інтерактивна навчальна комп’ютерна програма. (Німецька мова для економістів. Початковий курс - Ковтун - IEFG201). Вхід у систему Moodle з особистого кабінету студента на сайті КНЕУ https://kneu.edu.ua 2. Ковтун В. С. Комп’ютерна програма «Німецька мова для економістів. Інтерактивний практикум. Частина ІІ». Інтерактивна навчальна комп’ютерна програма. (Німецька мова для економістів. Поглиблений курс - Ковтун – IEFG401). Вхід у систему Moodle з особистого кабінету студента на сайті КНЕУ https://kneu.edu.ua 3. Ковтун В. С. Комп’ютерна програма «Навчальний посібник - комп'ютерна навчальна програма «Німецька мова економіки для дистанційного навчання. Інтерактивний практикум І». Інтерактивна навчальна комп’ютерна програма. 4. Ковтун В. С. Навчальний посібник - комп'ютерна навчальна програма для дистанційного вивчення німецької мови "Німецька мова для майбутніх економістів. Інтерактивний практикум ІІ. Поглиблення повсякденного спілкування підприємця". Інтерактивна навчальна комп’ютерна програма. Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір: 1. Ковтун В. С. Комп’ютерна програма «Німецька мова для економістів. Інтерактивний практикум. Початковий курс». Інтерактивна навчальна комп’ютерна програма. Свідоцтво по реєстрацію авторського права на твір №20883 від 12.06.2007 р. Державного департаменту інтелектуальної власності МОН України. 2. Ковтун В. С. Комп’ютерна програма «Німецька мова для економістів. Інтерактивний практикум. Частина ІІ». Інтерактивна навчальна комп’ютерна програма. Свідоцтво по реєстрацію авторського права на твір №45888 від 03.10.2012р., видане Державною службою інтелектуальної власності України. 3. Ковтун В. С. Комп’ютерна програма «Навчальний посібник - комп'ютерна навчальна програма «Німецька мова економіки для дистанційного навчання. Інтерактивний практикум І». Інтерактивна навчальна комп’ютерна програма. Свідоцтво по реєстрацію авторського права на твір №53441 від 31.01.2014 р., видане Державною службою інтелектуальної власності України. 4. Ковтун В. С. Навчальний посібник - комп'ютерна навчальна програма для дистанційного вивчення німецької мови "Німецька мова для майбутніх економістів. Інтерактивний практикум ІІ. Поглиблення повсякденного спілкування підприємця". Інтерактивна навчальна комп’ютерна програма. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №59260 від 15. 04. 2015 р., видане Державною службою інтелектуальної власності України. Опубліковані переклади з німецької мови: 1. Бернгард Шлоер. Історичні джерела про реформи управління та судочинства // Вісник Української А академії державного управління при Президентові України, 3-4/97, К.: Видавництво УАДУ, // Cтор. 133-149. 2. Генріх Шоллер. Правове регулювання місцевого самоврядування в Конституції Німеччини// Командор. Вісник державного службовця. 1- 97, Київ, стор 18-21.3. Бернгард Шлоер. Інститут заступництва бургомістра. Частина І. //Командор. Вісник державного службовця. 1- 97, Київ, // Cтор. 22-24. 4. Генріх Шоллер. Правове регулювання місцевого самоврядування в Конституції Німеччини. Частина ІІ// Командор. Вісник державного службовця. 2- 97, Київ, // Cтор. 14-15. 5. Бернгард Шлоер. Інститут заступництва бургомістра. Частина ІІ// Командор. Вісник державного службовця. 2- 97, Київ, // Cтор. 16-18. 6. Аурора Ангеліна Мано. Метод “П’ять речень”// Командор. Вісник державного службовця. 3-4 97, Київ, // Cтор. 26. 7. Аурора Ангеліна Мано. П’ять етапів у подоланні конфлікту.// Командор. Вісник державного службовця. 3-4 97, Київ, // Cтор. 27. Підвищення кваліфікації та стажування: Зокрема за напрямами: «Конституційне та адміністративне право, державний устрій та державне управління Німеччини» - 1998, 2000, 2001 рр. (академії державного управління /Бонн, Берлін/); «Економіка народного господарства» - 1995, 2000, 2001 рр. (Institute of Advanced Studies, Технічний університет /Дрезден/); «Викладання німецької мови з використанням ІТ» - 1992, 2009 рр. (Інститут Ґете /Дрезден, Берлін/); Sommerschule "Recht in Deutschland" (DAAD und Universitäten zu Heidelberg, zu Krakau und zu Mainz/) - 2012, НУКМА, Київ; Дослідницьке стажування в університеті міста Констанц (Німеччина) - 2018 р.; Sommerschule "Recht in Deutschland" [Приватне та публічне право] (DAAD und Universitäten zu Heidelberg, zu Krakau und zu Mainz/) - 2019, НУКМА, Київ.
|