Відбулася гостьова лекція про промо-стратегії в міжнародному beauty-ритейлі08 Грудня 2025р.У межах освітнього процесу магістерської програми «Міжнародна торгівля і маркетинг» на кафедрі міжнародної торгівлі і маркетингу КНЕУ імені Вадима Гетьмана 08 грудня 2025 року відбулася гостьова лекція на тему планування та реалізації промо-кампаній у міжнародному ритейлі. Спікеркою заходу виступила Ольга Довженко, Senior Category Manager міжнародних ритейл мереж, яка поділилася практичним досвідом розробки та впровадження промо-стратегій у beauty-ритейлі. Під час лекції було розкрито роль промо як ключового елементу маркетингових комунікацій, що формує трафік, впливає на продажі та будує довгострокові відносини з клієнтами. Окрему увагу було приділено командній природі промо-процесів, стратегічному плануванню, промо-календарю, а також омніканальним інструментам комунікації. На практичних кейсах було продемонстровано, що системний і стратегічно вибудуваний підхід до промо-кампаній сприяє зростанню обсягів продажів, формуванню цілісного брендингового наративу та створенню стійких конкурентних переваг на ринку. |