Факультет мiжнародної економiки i менеджменту

Освітня програма "Міжнародна торгівля і маркетинг"

2025 рік вступу

Стандарти вищої освіти за спеціальностями

Галузі знань: D Бізнес, адміністрування та право \ C Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини

Спеціальності: D7 Торгівля \ D5 Маркетинг \ C1 Економіка та міжнародні економічні відносини

Освітня кваліфікація – магістр торгівлі, магістр маркетингу, магістр з економіки та міжнародних економічних відносин за спеціалізацією міжнародні економічні відносини 

Освітньо-професійна міждисциплінарна програма «Міжнародна торгівля і маркетинг»

НАКАЗИ про започаткування, внесення змін до ОПП та призначення проєктної групи

Візитівка ОПП_2025

ОПП_2025

 

Навчальний план 2025 (денна ф.н.)

(дистанційна ф.н.)

РЕЦЕНЗІЇ СТЕЙКХОЛДЕРІВ

РОБОЧІ ПРОГРАМИ навчальних дисциплін та методичні матеріали

Каталог вибіркових навчальних дисциплін

   
   

Взаємодія зі стейкхолдерами:

Практична підготовка

Неформальна освіта

Презентація міждисциплінарної ОПП "Міжнародна торгівля і маркетинг"

Матеріальна база забезпечення освітнього процесу за ОПП "Міжнародна торгівля і маркетинг"

 

2019-2024 роки вступу

Стандарт вищої освіти за спеціальністю 051 «Економіка»

для другого (магістерського) рівня вищої освіти

Галузь знань: C Соціальні та поведінкові науки

Спеціальність: 051 Економіка 

Освітня кваліфікація – магістр економіки 

Освітньо-професійна програма «Міжнародна торгівля і маркетинг»

НАКАЗИ про започаткування, внесення змін до ОПП та призначення проєктної групи

Візитівка ОПП_2022

ОПП_2019

ОПП_2020

Навчальний план_2019

РЕЦЕНЗІЇ СТЕЙКХОЛДЕРІВ

РОБОЧІ ПРОГРАМИ навчальних дисциплін та методичні матеріали

Каталог вибіркових навчальних дисциплін

Візитівка ОПП_2023

ОПП_2022

Навчальний план_2022

 

ОПП_2023

Навчальний план_2023

Взаємодія зі стейкхолдерами:

Практична підготовка

Неформальна освіта

Архів документів

Презентація ОП "Міжнародна торгівля і маркетинг"

Матеріальна база забезпечення освітнього процесу за ОПП "Міжнародна торгівля і маркетинг"



Мета освітньої програми - забезпечення підготовки висококваліфікованих професіоналів у царині міжнародної торгівлі і маркетингу, які володіють фундаментальними теоретичними знаннями і практичними навичками щодо управлінської діяльності суб’єктів міжнародних економічних відносин та здатних результативно, в контексті глобального конкурентного середовища, розв’язувати складні поточні і стратегічні задачі та проблеми міжнародної торговельно-маркетингової діяльності на національному, регіональному і глобальному рівнях на засадах соціальної відповідальності, інноваційності та креативності.

Освітня програма сприяє досягненню ЦСР ООН: 

 
Освітньо-професійна програма "Міжнародна торгівля і маркетинг" покращить знання здобувачів з наступних ЦСР ООН: 
 

Відгуки випускників на сторінці кафедри МТМ

Виникли запитання? Пишіть нам на kmt@kneu.edu.ua!