Глобальний економічний розвиток«Глобальний економічний розвиток» як навчальна дисципліна третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти передбачає послідовне опанування аспірантами ключових засад проведення досліджень на високому якісному рівні, що є однією з ознак, які відрізняють докторів від осіб, які опанували компетентності магістерського рівня освіти. Актуальність викладання навчальної дисципліни «Глобальний економічний розвиток» обумовлена не лише відмінностями між рівнями освіти, але і зростаючим значенням дослідної та інноваційної діяльності в економіці, що базується на знаннях. Ефективність дослідної діяльності ґрунтується на якості досліджень та наукового підґрунтя, на які спираються у прийнятті економічних рішень, а також на спроможність дослідників донести результати досліджень у доступній та переконливій формі. Навчальна дисципліна «Глобальний економічний розвиток» входить до циклу спеціалізованих економічних дисциплін на Факультеті міжнародної економіки та менеджменту і спирається на раніше засвоєні аспірантами науки магістерського рівня освіти: «Філософія», «Міжнародна економіка», «Економічна теорія», «Економіка підприємства», «Менеджмент», «Маркетинг», «Міжнародна економічна діяльність України», «Міжнародна торгівля», «Міжнародні організації» та ін. Курс, основуючись на здобутках вітчизняних та іноземних вчених, закладає основи системи знань і навичок щодо організації та проведення дослідницької діяльності. Мета дисципліни: сформувати в аспірантів систему теоретичних знань та уявлень щодо філософії і логіки глобального економічного розвитку та вміння їх використовувати у науковому дослідженні. Завдання курсу:
Об’єктом є теоретико-методологічні основи діяльності економістів докторського рівня освіти. Предметом дисципліни є ресурси, чинники та механізми глобального економічного розвитку та процеси його інституціоналізації. Робоча навчальна програма дисципліни «Глобальний економічний розвиток»: Навчально-методичні матеріали до дисципліни «Глобальний економічний розвиток»: Остання редакція: 30.01.22 |