Ділова іноземна моваМета навчальної дисципліни: загальною метою викладання та вивчення дисципліни є підготовка конкурентних фахівців і креативних особистостей до ефективної комунікації на іноземній мові у навчальному і професійному оточенні. Програма навчальної дисципліни розрахована на досягнення рівня володіння мовою РВМ В2+.Зміст програми також передбачає подальший рух у напрямі РВМ С1для здобуття ступеня магістра. Міждисциплінарні зв’язки. Навчальна дисципліна «Ділова іноземна мова» інтегрує велику кількість базових понять загальнотеоретичних і спеціальних дисциплін таких, як: «Міжнародна економіка», «Екаунтинг», «Міжнародний маркетинг», «Міжнародні фінанси», «Європейська інтеграція», «Менеджмент» тощо. Завдання (навчальні цілі) дисципліни: − сприяти мобільності здобувачів та їх конкурентоздатності на ринку праці завдяки володінню діловою іноземною мовою; − сприяти формуванню у здобувачів іншомовних професійно-орієнтованих комунікативних загальних компетенцій, здібностей до самооцінки та самостійного навчання; − сприяти розвитку пізнавальних здібностейздобувачів, умінь вчитися; − розвивати вміння вирішувати соціокультурні і міжкультурні проблеми засобами іноземної мови; − розвивати вміння формувати власну думку або ставлення до певної проблеми, оцінювати, аналізувати, формулювати власні висновки і пропозиції на іноземній мові; − розвивати здатність на іноземній мові визначати переваги та недоліки, доводити доцільність чи недоцільність, обґрунтовувати власні судження щодо вищезазначених проблем; – розвивати здатність наводити релевантні пояснення, аргументи і коментарі; оцінювати різні точки зору, надавати альтернативні пропозиції щодо імовірного перебігу подій засобами іноземної мови. Перелік компетенцій, яких набуде студент після опанування навчальної дисципліни. По закінченню курсу бакалаври зможуть:
Предмет дисципліни. Предметом дисципліни є іноземний дискурс, необхідний для формування професійно-орієнтованої комунікативної мовленнєвої компетентності (лінгвістичної, соціолінгвістичної та прагматичної) для забезпечення ефективного спілкування у розмаїтті сучасних економічних проблем. Зміст навчальної дисципліни за темами: Тема 1. Міжнародна економіка Тема 2. Поняття маркетингу.Концепції маркетингу Тема 3. Управління маркетингом, стратегічне планування Тема 4. Фактори управління маркетингом, маркетинговий комплекс Тема 5. Банківська справа. Тема 6. Фінансова система держави Тема 7. Банківська система Великої Британії Тема 8. Банківська система США Тема 9. Банківська система України Тема 10. Біржі Тема 11. Фондовий ринок Тема 12. Біржі Великої Британії, США Тема 13. Ринок цінних паперів України Тема 14. Основи обліку і аудиту Тема 15. Ділові операції і фінансова звітність Тема 16. Бюджетування Остання редакція: 15.11.23 |