Факультет мiжнародної економiки i менеджменту

Навчально-методична робота

   Викладацька діяльність колективу кафедри характеризується застосуванням сучасних інноваційних активних та інтерактивних методів навчання, дискусій, роботи в групах тощо. Методика викладання дисциплін кафедри базується на наступних принципах: принцип науковості (використання сучасних аналітичних моделей, більшість з яких були розроблені викладачами кафедри), доступності (з урахуванням навчальних потреб студентів), максимального досягнення особистих прагнень (врахування професійної орієнтації та бажання студентів набути компетенцій у сфері європейської інтеграції). Під час міжпредметного тренінгу студенти магістерської програми «Європейський бізнес» та «Міжнародні економічні відносини» беруть участь у мікро-моделюванні процесу конвергенції України та ЄС, заснованого на використанні дидактичних інновацій в окремих сферах особистих інтересів слухачів.

ПЕРЕЛІК НАПРЯМКІВ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

Формування у студентів знань щодо:

  • особливостей оцінювання динамічних та статичних ефектів економічної інтеграції;
  • стратегічних цілей, завдань, напрямів та секторальних пріоритетів розвитку Європейського Союзу;
  • процедур, послідовності та алокації фінансових ресурсів задля забезпечення реалізації мегарегіональних (спільних) інтересів інтеграційного угрупування;
  • механізмів та інструментів координації секторальних та горизонтальних політик ЄС;
  • функціонування та розвиток міжнародних економічних відносин, методології та методи їх досліджень, взаємодія суб’єктів світового економічного простору в процесі еволюції міжнародного співробітництва.

Формування у студентів вмінь:

  • досліджувати та ідентифікувати характер та динаміку фінансово-господарської діяльності європейських компаній;
  •  визначати зміст, структуру, характер та етапи реалізації спільних українсько-європейських проектів;
  • визначати організаційну структуру та інвестиційні механізми розвитку компаній на європейських секторальних ринках;
  • виявляти регулятивні пріоритети у формуванні системної підтримки малого і середнього бізнесу в ЄС;
  • виявляти та вирішувати проблеми, розв’язувати складні задачі, генерувати нові ідеї у процесі навчання та проведенні комплексних досліджень із застосування новітніх інноваційних технологій у сфері міжнародних економічних відносин;
  • давати оцінку ефективності управлінських рішень в процесі дифузії корпоративних культур.

Формування у студентів професійних навиків щодо:

  • проектування можливостей створення та реалізації коопераційних проектів;
  • стратегічного планування діяльності компаній в межах європейського економічного простору;
  • проведення переговорів щодо створення та реалізації проектів що фінансуються фондами ЄС;
  • гармонізації регулятивних систем;
  • організації системного дослідження ефективності управління проектними відхиленнями;
  • розробки сценаріїв і стратегій розвитку соціально-економічних систем в умовах сучасних МЕВ

Формування у студентів компетенцій щодо застосування:

  • методик оцінювання конвергентної динаміки зближення України та ЄС;
  • евристичних пошукових систем для прогнозування наслідків конвергенції економічних моделей України та держав ЄС;
  • інструментарію реалізації програм технічної допомоги ЄС Україні в процесі компліментарної акумуляції фінансових ресурсів;
  • координаційної моделі розвитку економічного співробітництва України з ЄС;
  • європейської системи оцінювання прогресу зближення в селективних секторах економіки;
  • прийняття обґрунтованих рішень, вміння працювати самостійно і в команді, брати на себе ініціативу та відповідальність, мотивувати та керувати роботою інших для досягнення поставлених цілей, забезпечувати якість виконуваних робіт, аргументувати результативність економічної діяльності у мінливому середовищі.
Остання редакція: 17.02.25