Автор близько 50 наукових праць, серед яких 4 посібники (2 з них отримали відповідний гриф Міністерства освіти і науки України). Публікації після 2000 р. І. Статті та тези виступів на наукових конференціях 1. Застосування аудіоматеріалу на заняттях іноземної мови// Філологія. Методика. Педагогіка: Збірник наукових праць викладачів кафедр іноземних мов та української мови і літератури Київського національного економічного університету. – К.: КНЕУ, 2002.– C. 96-100. 2. Нові засоби масової інформації при вивченні німецької мови як іноземної //Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Збірник наукових праць. – Київ: Видавничий центр КНЛУ, 2003. – Вип. 24, ч. 2. – C. 138-143. 3. Досвід вищих навчальних закладів Німеччини у застосуванні нових мультимедійних форм навчання в контексті глобалізації// Філологія. Методика. Педагогіка: Зб. наук. праць виклад. кафедр іноземних мов КНЕУ. – К.: КНЕУ, 2003. – Вип. ІІ. – С. 91-95. 4. Педагогічні аспекти досвіду інтеркультурологічної комунікації у підприємницьких колах Німеччини // Вісник Національного технічного університету України „Київський політехнічний інститут” : Філософія. Психологія, Педагогіка: Зб. наукових праць. – Київ: ІВЦ „Політехніка”, 2003. – №2. – С. 129-136. 5. Сучасні інформаційні технології у викладанні німецької мови як іноземної // Навчальні інновації та їхній вплив на якість університетської освіти: Зб. матеріалів науково-метод. конференції 29 січня 2003 р. – К.: КНЕУ, 2003. – C. 100-104. 6. Соціальне значення формування професійної культури студентів економічних спеціальностей// Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. – К.:ЗАТ „НІЧЛАВА”, 2004.– Вип. 36. –C. 189-197. 7. Особливості формування професійної культури у майбутніх менеджерів у вищому економічному закладі освіти // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. – К.: ЗАТ „НІЧЛАВА”, 2004. – Вип. 37. – C. 206-214. 8. Сучасні аспекти європейської політики вивчення іноземних мов в університетах// Вища освіта України. – К.: Педагогічна преса, 2004. – Вип. 2. – С.83-87. 9. Використання інформаційних технологій у формуванні професійної культури майбутніх економістів // Вісник Національного технічного університету України „Київський політехнічний інститут” : Філософія. Психологія, Педагогіка: Зб. наукових праць. –- Київ: ІВЦ „Політехніка”, 2004. - № 2 (11). – C. 185-192. 10. До проблеми застосування сучасних інформаційних технологій при вивченні іноземних мов за матеріаламиконференцій у Німеччині // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Збірник наукових праць. – Київ: Видавничий центр КНЛУ, 2004. –Вип. 28. –C. 30-33. 11. Проблема взаємозв’язку підприємницької культури та іншомовної компетентності у працях німецьких вчених лінгвопедагогіки // Методичні та практичні аспекти застосування та розвитку системи контролю знань в університеті: Матеріали науково-методичної конференції 26 січня - 3 лютого 2004 р. – Київ: КНЕУ, 2004. – C. 518?520. 12. Інтеркультурологічний тренінг у підготовці майбутніх менеджерів в економічному університеті //Актуальні проблеми особистісно-орієнтованого навчально-виховного процесу в системі безперервної освіти: Матеріали конференції 14/15.05.2004 р. – Кременець: РВЦ КОГПІ ім. Тараса Шевченка, 2004. – С. 217-220. 13. Необхідність урахування культурологічних аспектів при викладанні німецької мови як іноземної для економістів у контексті інтеграції // Мова і культура. Культурологічний підхід до викладання мови і літератури: Науковий щорічний журнал.– К.: Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2004.– Вип. 7, ч. 2. – C. 236-242. 14. Активізація навчального процесу вивчення іноземних мов з метою формування інтеркультурологічної компетенції майбутніх фахівців економіки // Удосконалення змісту та форм організації навчального процесу відповідно до міжнародних стандартів:Матеріали науково-методичної конференції. – Київ.: КНЕУ, 2005. – C. 162-164. 15. Мультимедійні форми навчання іноземних мов: проблеми, можливості, досвід університетів Німеччини // Вища технічна освіта: проблеми та перспективи розвитку в контексті Болонського процесу: Матеріали VIIМіжнародної науково-метод. конференції 26-27 травня 2005 р. – Київ: Політехніка, 2005. – C. 266?268. 16. Значення вивчення іноземних мов у формуванні професійної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Збірник наукових праць. – Київ: Видавничий центр КНЛУ, 2007. – Вип. 33. – С. 168-171. 17. Дидактична роль аудитивних засобів навчання у формуванні інтеркультурологічної компетенції майбутніх фахівців з міжнародної економіки у процесі вивчення іноземних мов // Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. (5-8 лютого 2008 р.). – К.: КНЕУ, 2008. Т. 1. – С. 358-360. 18. Самостійна робота студентів та формування професійної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки у процесі вивчення іноземних мов // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Збірник наукових праць /За загальною редакцією академіка Євтуха М.Б. – Київ: Видавничий центр КНЛУ, 2008. – Вип. 36. – С. 92-97. 19. Інтеркультурологічна компетенція як системоутворювальний чинник професійної компетентності фахівців з міжнародної економіки // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Збірник наукових праць. – Київ: Видавничий центр КНЛУ, 2008. – Вип. 37. – С. 41-46. 20. Дидактична роль технічних засобів навчання у формуванні професійних компетенцій майбутніх фахівців з міжнародної економіки при вивченні іноземних мов // Вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» : Філософія. Психологія. Педагогіка: Зб. наук. праць.– Київ: ІВЦ «Політехніка», 2009.– № 3 (27). – Ч. 1.– С. 151-156. 21. Застосування тексту в формуванні інтеркультурологічної складової професійної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки у процесі вивчення іноземних мов // Наукові праці: науково-методичний журнал: Педагогіка.– Миколаїв: Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2009.– Вип. 95.– Т. 108. – С. 135-140. 22. Значення інтеркультурологічної компетенції для юристів у процесі укладання угод з міжнародними діловими партнерами // Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр: Збірник матеріалів науково-методичної конференції КНЕУ 3-4 лютого 2009 р. – Київ: КНЕУ, 2009. – С. 353-355. 23. Тестовий контроль у формуванні професійних компетенцій майбутніх фахівців з міжнародної економіки у процесі вивчення іноземних мов // Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку: Зб. матеріалів наук.-метод. конференції КНЕУ. – К.: КНЕУ, 2010. – Т. 1. – С. 271-273. 24. Мультимедіа у формуванні компетенцій об’єктів – суб’єктів навчального процесу на заняттях з іноземної мови // Сучасні тенденції навчання іноземної мови у глобальному світі: Зб. матеріалів міжнар. міжвуз. конф. 5 жовтня 2010 р. – К.: КНЕУ, 2010. – С. 86-90. 25. Інтеркультурологічні аспекти ділового спілкування як предмет міжкультурного тренінгу // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка: Науковий журнал. – Житомир: ЖДУ ім. І.Франка, 2011. – № 56. – С. 3-8. 26. Використання автентичних відеоматеріалів для формування інтеркультурологічної компетенції на заняттях з німецької мови // Українаісвіт: діалогмовтакультур:Зб. матеріалівнаук.-практ. конференціїКНЛУ30.03-01.04.2011р.– К.: Вид. центрКНЛУ, 2011.– С.95-97. 27.Метод з’ясування у процесі формування інтеркультурологічної компетенції // Науковаскладованавчальногопроцесутаінноваційнітехнологіїйогорозвитку: Збірник матеріалів науково-методичної конференції КНЕУ 12 квітня 2011 р. – К.: КНЕУ, 2011. –Том1. – С. 193-195. 28. Науково-практичніпроблемиміжкультурноїкомунікаціївсучасномуділовомуспілкуванні// Теоретичніпитаннякультури, освітитавиховання: Збірникнауковихпраць. – Київ: ВидавничийцентрКНЛУ, 2012. – Вип. 46. –С. 98-103. 29. Метод контрольних питань у процесі роботи з автентичними текстами – перший крок до формування інтеркультурологічної компетенції // Від викладання дисциплін – до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвиток педагогічної майстерності: збірник матеріалів науково-методичної конференції. – К.: КНЕУ, 2013. – С. 242-243. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/2694) 30. Формування крос-культурної компетенції на заняттях з іноземної мови засобами оригінальних періодичних видань // Творчий потенціал мовних кафедр в інноваційному розвитку дослідницького університету: збірник матеріалів міжкафедральної науково-методичної конференції 18 лютого 2014 р. – К.: КНЕУ, 2014. – С. 22- 25. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/3303) 31. Інтеркультурологічне розуміння лінгвопедагогіки у дослідженнях зарубіжних науковців // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти: збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 березня 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана»; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 122–128. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/8363). 32. Важливість урахування міжкультурних аспектів у процесі викладання іноземної мови // Студентоцентризм в системі забезпечення якості освіти в економічному університеті [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Всеукр. наук.-мотлд. конф. за міжнар. участю (Київ, 2-3 березня 2016 р.). - К. : КНЕУ, 2016. - С. 202-203. (Режим доступу: http://kneu.edu.ua/userfiles/teaching_department/ZbD196rnik_tez_konferencD196D197_Studentocentrizm_2016.pdf).
33. Міжкультурна компетенція як системоутворювальний чинник формування професійної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 15 березня 2016 р.). - К. : КНЕУ, 2016. - С. 166-170. (Режим доступу: http://10.1.1.100:8080/bitstream/2010/17600/1/16-5193.pdf).
34. Діалогічне мовлення у формуванні інтеркультурологічної компетенції майбутніх фахівців з міжнародної економіки // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 березня 2017 р.). - К.: КНЕУ, 2017. - С. 248-254. (Режим доступу: http://10.1.1.100:8080/bitstream).
35. Мотиваційне забезпечення навчального процесу на занятті іноземної мови як психолого-педагогічна умова для формування інтеркультурологічної компетенції // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс]: зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф., м. Київ (15 березня 2018 р.). - К.: КНЕУ, 2018. - С. 229-233. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25078).
36. Концептуальні аспекти педагогіки економічних дисциплін у німецькомовних країнах // Педагогічні науки: зб. наук. праць. - Херсон: Видавничий дім "Гельветика", 2018. - Вип. LXXXII, том 3. - С. 22-27.
37. Німецькі педагоги про роль вивчення іноземної мови в усвідомленні ідентичності людини // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф., м. Київ (11-12 квітня 2019 р.). - К.: КНЕУ, 2019. - С. 39-43. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua/2018/30641).
ІІ. Навчально-методичні матеріали 1. Ділова німецька мова: Навч.-метод.посіб. для самост. вивч. нім. мови / [Г.О.Копил, О.П.Юцкевич, В.П.Чернякіна]. – К.: КНЕУ, 2001. – 118 с. 2. Німецька мова для студентів-юристів: Навч. посіб. / [М.М.Гавриш, Г.О.Копил, О.В.Перепадя та ін.]. – К.: КНЕУ, 2009. – 304 с. (з грифом Міністерства освіти і науки України) 3. Німецька мова як друга іноземна: Навч. посіб. для студ. екон. спец. / [М.М.Гавриш, О.Ф. Брагинець, О.О.Гавриш та ін.] – К.: КНЕУ, 2010. – 460 c. (з грифом Міністерства освіти і науки України) 4. Практична граматика німецької мови – підвищений рівень : навч. посіб. для студ. екон. спец.: / [В.І.Андрійко, О.П.Дмитренко, Г.О.Копил та ін.] – К. : КНЕУ, 2015. – 130 с. (Режим доступу: http://meim.kneu.edu.ua/ua/depts6/k_nimeckoi_movy_FMEiM/publ_knm&act=p_id(4531)). |