Автор близько 40 наукових та навчально-методичних публікацій, серед яких п'ять навчальних посібників з рекомендаційним грифом Міністерства освіти і науки України. Публікації після 2000 р. І. Статті 1. Prosodisch bedingte Konsonantendauer im Deutschen // Germanistik in der Ukraine. – К., 2010. – № 5. – С. 62 – 67. 2. 11. Модифікації німецьких приголосних фонем у розмовній мові // Наукові записки. –– Серія: Філологічні науки (мовознавство). – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2011. – Вип. 96 (2). – С. 242 – 246. 3. 13. Lautliche Verhältnisse in der berndeutschen Mundart // Germanistik in der Ukraine. – К., 2011. – № 6. – С. 34 – 39. 4. 16. Проблеми фонематичного розпізнавання приголосних в німецьких текстах // Наукові записки. – Серія: Філологічні науки (мовознавство). – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2014. – Вип. 130. – С. 359-362. 5. 18. Специфіка взаємодії між німецькою літературною мовою та швейцарським діалектом // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць / укладачі : І.В.Ковальчук, С.В.Новоселицька. – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2014. – Вип. 49. – С. 298 – 301. 6. 19. Wechselwirkung zwischen der deutschen Standardsprache und dem Schweizerdeutschen // Germanistik in der Ukraine. – K., 2014. – Jahrheft 9. – S. 141– 145. 7. Intonation im Berndeutschen // Germanistik in der Ukraine. - К. : вид. центр КНЛУ, 2015. - № 10. - С. 94 - 100. 8. Реалізація компонентів інтонації у бернському регіональному варіанті німецької мови // Наукові записки. - Випуск 146. - Серія: Філологічні науки. - Кіровоград: Видавець Лисенко В.Ф., 2016. - С. 605-609. 9. Вплив середньоверхньонімецької мови на реалізацію звукових одиниць у бернському регіональному варіанті // Наукові записки. - Випуск 154. - Серія: Філологічні науки. - Кропивницький: Видавець Лисенко В.Ф., 2017. - С. 758-762. 10. Auditive Phonetik im Fremdsprachenunterricht // Germanistik in der Ukraine. - K.: вид. центр КНЛУ, 2017. - № 12. - С. 11-17. 11.Специфіка взаємодії між німецькою літературною мовою та швейцарським діалектом // О.Білоус, І.Пянковська. Національні варіанти німецької мови (у лінгвогеографічному, соціолінгвістичному, лінгвістичному та лінгвокультурному аспектах). - К.: Центр учбової літератури, 2019 . - С. 169-174. 12. Lautliche Wechselwirkung im Berndeutschen // Linguistische Treffen in Wrocⱡaw, vol.16, 2019 (II), hrsg.von Iwona Bartoszewicz/Johanna Szczek/Artur Tworek. Wrocⱡaw-Dresden: Neisse Verlag. S. 263-269. 13. Сприйняття акустичних характеристик мовленнєвого повідомлення на перцептивному рівні // Наукові записки. – Випуск 202– Серія: Філологічні науки. – Кропивницький: Кропивницький “Код”., 2022. – С. 111-118. (PDF-варіант: https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox?projector=1 ІІ. Участь у конференціях та відповідні публікації 1. Лінгвістична ситуація в німецькомовній частині Швейцарії // Проблеми державного будівництва в умовах європейського шляху розвитку незалежної України: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (25 квітня 2001 р.). –К.: МІЛП, 2001. – № 6. – С. 139-141. 2. Методи контролю засвоєння автентичних німецьких текстів // Методичні та практичні аспекти застосування та розвитку системи контролю знань в університеті: Збірник матеріалів науково-методичної конференції 26 січня - 3 лютого 2004 р. – К.: КНЕУ, 2004. – С. 426-427. 3. Пропозиції щодо активізації роботи над новою лексикою відповідно до сучасних вимог викладання іноземних мов у нелінгвістичних вищих навчальних закладах // Удосконалення змісту та форм організації навчального процесу відповідно до міжнародних стандартів: збірник матеріалів науково-методичної конференції 2 - 4 лютого 2005 р. – К.: КНЕУ, 2005. –Том 2. – С. 68-70. 4. Порівняльний аналіз голосних і приголосних фонем бернського діалекту та німецької літературної мови // Германістика в Україні та за кордоном. Стан і перспективи: матеріали міжнародної наукової конференції. – К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2006. – С. 75-80. 5. Розвиток навичок володіння німецькою вимовною нормою як один з шляхів удосконалення практичної підготовки студентів // Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти: збірник матеріалів науково-методичної конференції 31 січня - 2 лютого 2006 р.– К.: КНЕУ, 2006. – Том 1. – С. 214-242. 6. Роль гри в оптимізації навчального процесу // Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: шляхи розвитку: збірник матеріалів науково-методичної конференції 6 – 8 лютого 2007 р. – К.: КНЕУ, 2007. – Том 2. – С. 762-764. 7. Формування навичок фонетичного оформлення монологічного мовлення // Досвід організації та активації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій: збірник матеріалів науково-методичної конференції 5 – 8 лютого 2008 р.– К.: КНЕУ, 2008. – Том 1. – С. 316-318. 8. Особистісно-діяльнісний підхід до вивчення іноземної мови // Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр: збірник матеріалів науково-методичної конференції 3 – 4 лютого 2009 р.– К.: КНЕУ, 2009. – Том 1. – С. 326-328. 9. Організація автономного вивчення іноземних мов у вищій школі // Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку: збірник матеріалів науково-методичної конференції 2 лютого 2010 р. – К.: КНЕУ, 2010. – Том 1. – С. 247-248. 10. Інтонаційне оформлення мовленнєвого повідомлення як провідна складова успішної комунікації // Наукова складова навчального процесу та інноваційні технології його розвитку: збірник матеріалів науково-методичної конференції 12 квітня 2011 р.– К.: КНЕУ, 2011. – Т. 1. – С. 158 – 160. 11. Die Rolle der Inszenierung im Fremdsprachenunterricht // Аудиторна робота викладача і студента: досвід і напрями вдосконалення: збірник матеріалів науково-методичної конференції 2 лютого 2012 р. – К.: КНЕУ, 2012. – Т. 1. – С. 148 – 150. 12. Erfolgsfaktoren bei der Vorbereitung der Projektarbeit // Від викладання дисциплін – до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвиток педагогічної майстерності: збірник матеріалів науково-методичної конференції. – К.: КНЕУ, 2013. – С. 225-226. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/2694) 13. Підготовка колективної письмової роботи // Творчий потенціал мовних кафедр в інноваційному розвитку дослідницького університету: збірник матеріалів міжкафедральної науково-методичної конференції 18 лютого 2014 р. – К.: КНЕУ, 2014. – С. 9 - 12. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/3303) 14. Дослідження контактів національних варіантів німецької мови // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти: збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 березня 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана»; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 41–46. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/8361 ). 15. Прагматична функція компонентів інтонації // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 15 березня 2016 р.). - К. : КНЕУ, 2016. - С. 15-17. (Режим доступу: http://10.1.1.100:8080/bitstream/2010/17600/1/16-5193.pdf). 16. Деякі засади студентоцентрованого підходу до вивчення іноземної мови // Студентоцентризм в системі забезпечення якості освіти в економічному університеті [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Всеукр. наук.-метод. конф. за міжнар. участю (Київ, 2-3 березня 2016 р.). - К. : КНЕУ, 2016. - С. 305-306. (Режим доступу: http://kneu.edu.ua/userfiles/teaching_department/ZbD196rnik_tez_konferencD196D197_Studentozentricm_2016.pdf).
17. Методи дослідження мовних контактів // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 березня 2017 р.). - К.: КНЕУ, 2017. - С. 236-240. (Режим доступу: http://10.1.1.100:8080/bitstream/2010/21709/1/415.pdf). 18. Удосконалення навичок аудіювання шляхом розвитку фонематичного слуху // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс]: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції 15 березня 2018 р. - К.: КНЕУ, 2018. - С. 210-214. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25078). 19. Роль методу навчальних станцій у реалізації особистісно-діяльнісного підходу на заняттях з іноземної мови // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ (11-12 квітня 2019 р.). - К.: КНЕУ, 2019. - С. 209-211. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua/2018/30641). 20. Роль методу навчальних станцій у реалізації особистісно-діяльнісного підходу на заняттях з іноземної мови // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (11–12 квітня 2019 р.). — К.: КНЕУ, 2019. — 407 с. - С. 209-211. Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua/2018/30641. 21. Деякі аспекти лінгвістичної політики у німецькомовній частині Швейцарії // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (10 квітня 2020 р.). — К.: КНЕУ, 2020. — 351 с. - С. 14-18. Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/33620. 22. Іноземномовна письмова компетенція як передумова ефективної усної комунікації // – Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів: зб. матеріалів Міжнар. наук. конф., м. Київ (20–21 квітня 2021 р.). — К.: КНЕУ, 2021. – С. 163-165. – Режим доступу: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/36386/smkmosu_21.pdf?sequence=1&isAllowed=y. 23. Міжкультурні проблеми в німецькомовному середовищі // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів: Зб. матеріалів VIII-ї Міжнар. наук. конф. м. Київ (20–21 квітня 2022 р.). — К.: КНЕУ, 2022. – С. 11-16.– Режим доступу: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/37947/smkmosu_22.pdf?sequence=1&isAllowed=y. 24. Міжкультурний аспект проблеми оволодіння іноземною мовою особами старшого віку в умовах вимушеного перебування за кордоном // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів: зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук. конф., м. Київ (27 квітня 2023 р.). — К.: КНЕУ, 2023. — С. 105-110. - [Електронний ресурс]: http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/40672/smk_2023.pdf?sequence=1&isAllowed=y.
IІІ. Навчальні посібники та інші видання з грифом Міністерства освіти і науки України 1. Практикум з німецької мови для студентів економічних спеціальностей: навчальний посібник / [М.М.Гавриш, О.О.Гавриш, О.П.Дмитренко та ін.]. – К.: КНЕУ, 2006. – 127 с. 2. Фахова німецька мова. Економіка підприємства: навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 2006. – 284 с. 3. Німецька мова як друга іноземна: навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей / [О.Ф.Брагинець, М.М.Гавриш, О.О.Гавриш та ін.]. – К.: КНЕУ, 2010. – 460 с. 4. Ділова німецька мова : практикум для студентів економічних спеціальностей / М.М.Гавриш, О.О.Гавриш, А.В Капуш та ін. – К.: КНЕУ, 2014. – 214 с. 5. Ділова кореспонденція німецькою мовою : практикум. - К.: КНЕУ, 2014. - 262 с. ІУ. Підвищення кваліфікації Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», кафедра теорії, практики та перекладу німецької мови ; свідоцтво про підвищення кваліфікації № 206 від 26.04.2019 р. за програмою «Інноваційні підходи до викладання іноземних мов», 180 год. |