Факультет мiжнародної економiки i менеджменту

Німецька мова (І-ІІ курси, для освітніх програм усіх факультетів та інститутів, крім факультету міжнародної економіки і менеджменту та Юридичного інституту)

РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА) МОВА» (І-ІІ курси, освітня програма "Менеджмент персоналу")

РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА) МОВА» (І-ІІ курси, освітня програма "Менеджмент бізнес-організацій")

РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА) МОВА» (І-ІІ курси освітня програма "Маркетинг")

РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА) МОВА» (І-ІІ курси, освітня програма "Комерційна діяльність та логістика")

РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА) МОВА» (І-ІІ курси, освітня програма "Економіка підприємства")

РОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА) МОВА» (І-ІІ курси, освітня програма "Економіка міста та урбаністика")

 

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ обов’язкової навчальної дисципліни «ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА МОВА)» (І-ІІ курси, для освітніх програм факультету маркетингу)

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ обов’язкової навчальної дисципліни «ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА МОВА)» (І-ІІ курси, для освітніх програм факультету УПСП)

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ обов’язкової навчальної дисципліни «ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА МОВА)» (І-ІІ курси, для освітніх програм ФЕтаУ)

 

АНОТАЦІЯ

обов’язкової навчальної дисципліни
«ІНОЗЕМНА (НІМЕЦЬКА МОВА)»
(І-ІІ курси,
для освітніх програм усіх факультетів та інститутів,
крім факультету міжнародної економіки і менеджменту та Юридичного інституту)

 

I. Мета опанування навчальної дисципліни.
Її взаємозв’язок з іншими навчальними дисциплінами відповідних освітніх програм

 

Мета: формування німецькомовної (професійно орієнтованої) комунікативної компетенції студентів на рівні В1 з орієнтиром на подальше вивчення фахової німецької мови економіки протягом V – VII семестрів і забезпечення таким чином конкурентних переваг на сучасному (глобальному) ринку праці.

Опрацювання програмних тем здійснюється з опорою на знання та навички, які студенти отримують при вивченні інших дисциплін, це, зокрема, соціологія, політологія, мікроекономіка, макроекономіка, філософія.

 

II. Програмні результати навчання та компетентності, яких набуде здобувач вищої освіти
після опанування навчальної дисципліни

 

1. Знання:

- розуміти зміст письмових текстів і усних повідомлень в обсягах загальновживаної і базової професійної лексики;

- зв’язно висловлюватися у монологічній формі щодо загальних і діловихтем;

- бути повноцінним учасником діалогічного мовлення (дискусії, телефонні розмови тощо): висловлювати та аргументувати власні думки таміркування;

- робити короткі інформаційні повідомлення, презентації;

- писати правильно оформлені листи, електронні повідомлення, поштові листівкитощо.

2. Уміння: Розуміння особливостей/факторів, зокрема, міжкультурної складової, комунікативної ситуації та відповідний підбір лексико-стилістичних та граматичних засобів.

3. Комунікація: Адекватна комунікативна поведінка засобами німецької мови у ситуаціях щодо повсякденної тематики.

4. Автономність та відповідальність: Усвідомлення власної комунікативної мети та відповідальності за висловлені думки і міркування, можливість самостійного поглиблення німецькомовних знань, вміння працювати в команді та генерувати нові ідеї, гнучкість, здатність до самокритики та оцінки якості роботи.

 

III. Сфера реалізації набутих компетентностей

 

Набуті знання та навички можуть бути використані: а) у приватному спілкуванні з громадянами німецькомовних країн; б) у професійній діяльності – робота в представництвах німецьких, австрійських, швейцарських фірм в Україні, на спільних підприємствах українських фірм з фірмами німецькомовних країн: приватно-ділове спілкування з співробітниками – носіями німецької мови; в) при продовженні навчання у ВНЗ німецькомовних країн.

 

IV. Зміст навчальної дисципліни за темами

 

Протягом вивчення дисципліни опрацьовуються такі головні теми: «Вища освіта в Україні. Навчання в німецькому університеті», «Людські потреби», «Поділ праці», «Схема економічного циклу», «Виробництво», «Підприємство», «Домашні господарства», «Менеджмент як мистецтво управління підприємством» та інші.

З опорою на матеріали цієї тематики опрацьовуються такі мовні аспекти: сприйняття мови на слух, правильне читання, монологічне та діалогічне мовлення, написання коротких творів та приватних листів.

 

V. Науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання навчальної дисципліни,
та адреси їх електронної пошти

 

Ст. викл. В.І. Андрійко (avi@email.su), ст. викл. В.С. Ковтун (kvs@inet.ua), ст. викл. Т.А. Микал (t_a_mykal@ukr.net), ст. викл. Н.Г. Приходько (prikhodkonatalia@yandex.ua), ст. викл. О.М. Сапожникова (helgaluna19@gmail.com), ст. викл. Р.Д. Слободзян (rdslobodsjan@gmail.com), ст. викл. В.А. Кудінов (wolodymyr.kudinov@gmail.com).

 

VI. Рекомендовані інформаційні джерела (основна література)

 

1. Гунько Т.І., Юцкевич О.П. Німецька мова для студентів економічних спеціальностей: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 2008. – 320 с.

2. Т.І.Гунько. Німецька мова за професійним спрямуванням (для студентів економічних спеціальностей): навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 2011. – 306 с.

3. Ковтун В.С. Німецька мова для студентів-економістів: Інтерактивний практикум. – К.: КНЕУ, 2007. (Німецька мова для економістів. Початковий курс- Ковтун - IEFG201. Вхід у систему Moodle виключно з особистого кабінету на сайті КНЕУ https://kneu.edu.ua )

Остання редакція: 25.09.23