- Інститути та факультети»
- Факультет мiжнародної економiки i менеджменту»
- Кафедри»
- Кафедра міжнародного менеджменту»
- Наукова школа Міжнародної економіки»
- Міжнародна торгівля»
- Бакалаврський рівень
Бакалаврський рівень
Для бакалаврського рівня представниками школи розроблено програми та методичні комплекси наступних дисциплін:
- Міжнародна торгівля (д.е.н., проф. Циганкова Т.М.):
- Циганкова Т. М., Петрашко Л. П., Кальченко Т. В. Міжнародна торгівля: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2001. — 487 с.
- Міжнародний маркетинг (д.е.н., проф. Циганкова Т.М.):
- Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг:Навчальний посібник – Київ, КНЕУ, 1998. – 120 с.
- Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес-технології: Монографія. К.: КНЕУ, 2004. – 400 с.
- Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2005. – 236 с.
Остання редакція: 22.12.14