Факультет мiжнародної економiки i менеджменту

Бакалаврський рівень

Для бакалаврського рівня представниками школи розроблено програми та методичні комплекси наступних дисциплін:

  • Міжнародна торгівля (д.е.н., проф. Циганкова Т.М.):
  1. Циганкова Т. М., Петрашко Л. П., Кальченко Т. В. Міжнародна торгівля: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2001. — 487 с.
  • Міжнародний маркетинг (д.е.н., проф. Циганкова Т.М.):
  1. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг:Навчальний посібник – Київ,  КНЕУ, 1998. – 120 с.
  2. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес-технології: Монографія. К.: КНЕУ, 2004. – 400 с.
  3. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2005. – 236 с.

 

Остання редакція: 22.12.14